nude.

listopadu 17, 2016

Ahoj všem!

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na dva produkty na rty. Ačkoliv jsou velmi rozdílné, mají jedno společné - barvu. Konkrétně se jedná o přirozené růžové rtěnky, moje rty á la hezčí. Tak jdeme na to :)


Trend matných nude rtů tu už nějakou dobu je. Já si ho zamilovala ihned, problém se však objevil ve chvíli, kdy jsem v drogerii nemohla nic najít. Barva zas takový problém nebyl, všechno se dalo různě navrstvit a zkombinovat, jako nedostatečný se ukázal hlavně matný efekt. Regály přehlcené lesklými až třpytivými rtěnkami a lesky, ale matnosti se dalo dosáhnout jedině pomocí vrstev pudru. 

Díky bohu se zanedlouho sortiment obnovil a já začala pátrat po svém ideálním odstínu. A nakonec z těchto pokusů vyšly dvě krásné slečny, které se sice liší konzistencí, výdrží, pigmentací a vlastně i barvou, ale nelze vybrat pouze jednu z nich. 



Maybelline - Vivid Matte Liquid 
50 nude thrill

Nikdy jsem tekutým rtěnkám nepřišla na chuť, možná to bylo kvůli nespokojenosti s lesky. Jenže tahle mě barvou zaujala natolik, že jsem se pustila do zkoušení. Pod světlem v obchodě, na denním světle, na ruce, na ústech, v jedné vrstvě, v pěti vrstvách... a samozřejmě jsem do toho šla. 

Balení je překrásné, elegantní, matná černá na víčku mě jen usvědčila v tom, že i obsah uvnitř bude bez lesku. Co se týče aplikátoru, ten mi příliš nevyhovuje, ale předpokládám, že to není chyba ani tvaru, ani velikosti, nýbrž toho, že s ním neumím zacházet. Proto rtěnku aplikuji většinou tím stylem, že si dám jednu až dvě vrstvy doprostřed rtů a do okrajů ji rozmažu prstem. 

Barva v balení sice vypadá relativně tmavě, na rtech se ale dá nanést jen v lehounké, velice světlé vrstvě. Na druhou stranu, stačí trochu přitvrdit a dosáhnete přesně té barvy, jakou si ze začátku slibujete. V tomhle za mě má obrovský palec nahoru, vytvořit s jednou rtěnkou x looků se vždycky hodí. 

Co mě také mile překvapilo, je výdrž. Zasychání nějakou dobu trvá, ale jakmile se chytne, tak nepustí. Takže i přesto, že jsem si ji ráno nanesla, tak odpoledne musela jít dolů dvoufázovým odličovačem. Po celém dni se ztrácí rovnoměrně, do večera sice nevydrží, ale aspoň nevypadáte jako špatně nalíčený klaun. 


Rimmel London - Lasting Finish by Kate Moss
42 rossetto

O existenci těchto rtěnek jsem sice dlouho věděla, ale v drogerii jsem na ně ne a ne narazit. Jakmile se tam objevily, okamžitě jsem jednu čapla. 

Balení se mi upřímně moc nelíbí. Preferuji tmavší rtěnky, protože jsem prase, takže už teď je rtěnka plná šmouh třeba od řasenky a moc to sundat nejde. Ale funkčnost skvělá, rtěnka se hezky vysouvá a na to, kolikrát mi spadla, bez rozdílu drží. 

Stejně jako u tekuté rtěnky, i zde perfektně funguje vrstvení. Jedna vrstva vylepší vaše rty, po více vrstvách se zabarví do stejné barvy, jako má "tuhá" část. Pigmentace je velmi pěkná. Narozdíl od kolegyně je trochu víc nude. Znáte to, každý si vysní nějaký odstín, který na něho sedí a tenhle sedí přesně na mě. Má více růžového nádechu, je světlejší a celkově myslím, že mi víc sluší. 

Výdrž je skvělá. Na to, že rtěnka rty vůbec nevysušuje, dá bez problémů půl dne. Pak už je důležitá oprava, ale ta bývá bezproblémová vzhledem k tomu, že ani nepotřebujete zrcátko, když vám ruka lehce ujede, skoro to není vidět. Ze rtů slézá rovnoměrně. 


Abych to shrnula, těmto rtěnkám nemám prakticky co vytknout. Takže pokud stále hledáte svůj nude odstín, mrkněte se po těchto. Obě totiž patří do edice, kde je podobných odstínů mnohem více, takže si můžete vybrat něco přesně pro vás. 


Máte s některým z těchto produktů zkušenosti?
Máte rádi nude rtěnky? Nebo celkově dekorativku?
Zaujaly vás, plánujete si je koupit?

Mějte se krásně, 
ahoj!


You Might Also Like

5 komentářů

  1. Ani jednu z těchto rtěnek doma nemám, ale moc dobře o nich vím :-) (nebo spíš vím, že existují :D, podle recenzí různých YouTuberek nebo blogerek) celkově se mi nude boom dekorativky líbí, protože je to přirozené a hlavně téměř nenápadné, což mi vyhovuje. Já si na rty většinou nanáším jen balzám, ale nude rtěnky mě baví a líbí se mi. To samé všechno co se týká nude :D protože jsem spíš konzerva a nanést si na rty tmavou rtěnku u mě nepřichází v úvahu... ale nikdy neříkej nikdy, že :D.
    Víc mě zaujala "Kate Mosska," protože by mi asi vadil aplikátor a textura té Maybelline :-) (podobně jako tobě). I když je pravda, že balení "Kate" není moc praktické... jsem taky prase, takže by ta rtěnka vypadala po chvilce jak... -_- ale ten odstín je boží... tyhle nádechy růžové jsou krásné :-)
    Jinak chválím za recenzi, klobouk dolů, dost dobrá! :-) Víc než jen DOBRÁ! A do drogerie brzo valím pro 42 rossetto "Kate Moss" :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám doma obě jen v jiných odstínech, ale jsem s oběma moc spokojená!
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž :).

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám ani jednu z nich, ale o Rimmelce jsem dlouho uvažovala :)

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
  4. Matné rtěnky jsou momentálně skutečně problém, byla jsem v dm a chtěla jsem hrozně jednu krásnou fialkovou rtěnku, bohužel už měly jenom tester a tak jsem oběhala asi 20 drogerií a žádnou jsem nenašla :(. Tudíž jsem bez rtěnky, moc se mi líbí barva, možná si od téhle značky dojdu koupit taky nějakou takovou barvu :)
    Jinak máš moc pěkný blog :).

    OdpovědětVymazat
  5. Rtěnky jsou moc pěkné, jak balením tak i barvou, ale preferovala bych více do hnědšího tónu, ale to je volba člověka.

    Moc pěkěn napsaná recenze! :-).

    OdpovědětVymazat