Nový vzhled, doména, plán

listopadu 19, 2016

Ahoj všem!
Dnes jsem se probudila mimořádně brzy a s velmi dobrou náladou (což je u mě jedna z nejneobvyklejších kombinací). Jakmile jsem se rozkoukala, bylo mi jasné, že dneska je můj den - prostě takový den, kdy vám všechno vychází, kdy máte skvělou náladu a dějou se vám jen dobré věci. 

Takže jsem zasedla k počítači a pustila se do přeměny blogu. Design jsem chtěla změnit už dlouho, tamten na mě byl příliš přeplácaný (jo, jsem šílený minimalista). Vytvoření vize zabralo sotva pár minut, tvorba už byla trochu náročnější (narozdíl od blogu.cz tu musím mnohem víc pracovat s html a trošku jsem to pozapomněla), ale myslím, že konečný výsledek je super. Možná se ještě trochu pozmění menu, ale nyní jsem se vším spokojená. Co si o novém designu myslíte vy? 

Jakmile jsem dodělala design, začala jsem řešit další věc - doménu. Mám ji zaplacenou už od začátku září, ale nedařilo se mi jí nastavit. Ale jak už jsem řekla, dneska je šťastný den, takže chvilka trpělivost a voilà, nastaveno!

♥ Takže nyní mě můžete najít na: WWW.NANY-J.CZ ♥

A v závěru článku bych ještě zmínila plán do konce roku, zatím je všechno v procesu, takže nic stoprocentně neslibuju, na druhou stranu teď mám tolik nálady a času, že v neúspěch nevěřím. 

Články:
- Výměnný pobyt (1.část)
- Recenze: Prázdné místo
- Divadelní zážitky
- Recenze: Čisticí kartáček na pleť 
- Moje sbírka voňavek a parfémů 
- Češi: odborní na všechno
- Škola 
- Články ze života

Videa:
- Lookbook
- 10 fází úklidu
- Fitness deník
- Organizace času
- Špatný den 

Mějte se krásně, užívejte víkend, ahoj! ♥

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Nejhezčí designy jsou podle mého jednoduché, takže za mě palec nahoru:-).

    Jinak se moc těším na články i videa! :-)
    A gratuluji k doméně! :-).

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá na nabytý plán :)! Gratuluji k doméně :)

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nový vzhled se mi líbí, mám ráda tuhle jednoduchost, která udělá daleko víc než přehnaná přeplácanost :-) Takže za mě skvělé!
    Těším se na články i videa, ^_^ jako ostatní! A hlavně gratulace k nové doméně :-) určitě to dalo dost práce :-) ale myslim, že to stálo za to :-)!

    OdpovědětVymazat