Jak to vlastně je?

listopadu 09, 2016


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Á, konečně. Jsem ráda, že vidím aktivitu, už jsem se bála, že ses na nás tady vážně vykašlala a že nás tu necháš :-( Moc ráda tě zase vidím na scéně :O :-) Co se týká počítače, je to jasný, není to příjemné, když se ti pokazí věc, která neodmyslitelně patří k tvému životu... je to jak být bez ruky -_- Mě by asi odvezli :D a ještě když se to pak protáhne... To bych je zabila! :D -_- Naštěstí už ti to všechno jede, tak se budu těšit na videa, články, cokoliv :-) Hlavně mi udělalo radost, že jsi TADY! :-)
    Víš že jsem věrný a vděčný sledovatel i čtenář, takže mě potěší opravdu všechno, s čím přijdeš. Nápadama teď moc nehýřím, tak ani žádný tip nemám... Určitě něco o knížkách, novinky co se udály když jsi tady nebyla a tak :-)
    Ať se ti daří a těším se na to, co nás od tebe čeká ^_^ Vítej zpátky! :-)
    PS: Jsem moc ráda, že sis mě našla na FB ^_^

    OdpovědětVymazat