Novinky se začátkem školy?

září 03, 2016

Ahoj! 
Už je to tak, škola začala. Všichni se na to začali psychicky připravovat po publikování prvních back to school videí... A teď jsou za námi dva dny školy (teda aspoň co se týče našeho gymplu, jinde se neučí nebo dokonce školu ještě nemají, ale my už máme v pár sešitech napsanou první hodinu). 
S novým školním rokem samozřejmě přichází i nový rozvrh. Já se pravidelně každý rok naštvala, měla jsem z něho ještě dva týdny depku, ale letos jsem docela spokojená. Ne že bych skákala až ke stropu, ale čekala jsem ho horší (i když v úterý je za sebou matika-fyzika-chemie, to bude kopec srandy, zvlášť pokud budeme ze všeho psát, opravdu se začínám strachovat, že jeden z těch předmětů nedokončím :D). 
Ale odpoledne mám oproti minulým rokům hrozně plné. Začínám chodit do tanečních, dvakrát týdně koně, a když nejsou koně, tak snad budu mít brigádu... Což je sice pěkné, že si vydělám peníze, ale už na nic nemám čas. A vzhledem k tomu, že se chci hecnout a opravdu se učit matiku (poučila jsem se z předchozích let, kdy moje předsevzetí, že se budu učit všechno, trošku nevyšlo), tak mi najednou schází ten čas, kdy jsem večer prokrastinovala právě s učením. A k tomu ještě opravdu každý den cvičím a 5x týdně si dělám jídlo. Pak není divu, že sebou plácnu na postel a jsem ráda, že se vyspím aspoň 6 hodin (anebo taky 4, 2, 0...). 
Je sice super, že naplno využívám svůj čas, ale co blog a youtube? Je nějaká šance, že se zvládne protlačit do denní rutiny? Už jenom vymyslet něco zajímavého chvilku trvá, pak to ještě natočit, sestříhat... celý proces mnohdy trvá víc jak 4 hodiny. A to už by den opravdu musel mít aspoň 36 hodin. 

I když to nevypadá úplně dobře, budu se snažit. Do týdne budu mít doménu, změním design a celkově dám blog do nějaké podoby, aby ji mohl mít bez problémů ještě dlouho - když tohle všechno zvládnu do té doby, než se ve škole rozjedou testy, mám napůl vyhráno. 
Také teď očekávejte jiný typ videí, než jste u mě zvyklí. Ať už tématicky, kvůli jiné práci s kamerou... Doufám, že se vám budou líbit. Ale určitě je budu prokládat fitness deníky, top 5 a hauly, vidím, že vás tahle videa baví - a mě ostatně taky. 


Doufám, že tenhle článek nevyzněl jako jedna velká stížnost, protože tak to opravdu není, jen jsem vás chtěla seznámit s tím, jak teď vypadá můj život a z toho se samozřejmě odvíjí přispívání na blog a youtube :) 

A co vy a vaše první dny? Jaký máte rozvrh? Popřípadě práce - změnilo se něco? Všem přeju hodně štěstí! 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Já jsem viděla rozvrh jen chvilku no :D a neměla jsem z toho supr pocit hah :D

    Držím palce ve škole, to dáš! :D

    Těším se jak na nový vzhled blogu, tak i na videa!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fíha, tak vidím, že nemám hektické období jen já, ale že se to valí ze všech stran :-) Máš toho celkem dost, bude to náročné, ale snad to všechno budeš zvládat a nezblázníš se (to by byla škoda :P) :-) Do ničeho se netlačit... hlavně aby jsi byla spokojená ty! Budu držet palce na všech frontách :-)... Těším se na nový vzhled, na videa, články... prostě až budeš mít chvilku vyhrazenou pro nás ;-) A je jedno kdy a jak často to bude, hlavně, že bude :-)
    Mně začíná semestr až na konci září... mám menší obavy, jak to budu zvládat, hledám si novou práci, protože studium budu mít dálkové, takže to taky nebude moc sranda... ale pevně doufám, že se to nějak zvládne... :-)
    Přeju ti krásný nový školní rok, ať se ti daří a máš se dobře! :))) Podle svých představ a hlavně ať stíháš všechno, co máš ráda a co chceš! ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Jelikož jsem nastupovala na střední školu, ještě jsme se učit ani pořádně nezačali. Byli jsme na adapťáku a teprve zítra se začínáme učit podle rozvrhu. :D Každopádně z rozvrhu jsem trochu infarkt měla, protože nám slibovali, jak budeme končit každý den brzo, a nakonec končíme brzy jenom v pátek, jinak každý den do dvou (ono se to nezdá zlý, ale slibovali nám něco jinýho prostě :D) a v pondělí dvouhodinovka těláku. Jee, taneční! Měla jsem jít také letos, ale nakonec jsme se s rodiči shodli, že letos by těch změn bylo až dost, takže půjdu až příští rok. :) Každopádně držím palce, užij si to, určitě to bude skvělý! :) A celkově přeju hodně štěstí, ať to všechno zvládáš. Mám to podobně, hodně, hodně změn, navíc jsem si také řekla, že na určité předměty si vážně dám pozor a budu se na ně učit :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hned první den jsme se celá třída pohídali, takže fakt super. Jinak držím palce ať to nějak skloubíš :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, po dlouhý době jsem zavítala do blogovýho světa a musím říct, že s emi u tebe moc líbí :) ať se ti daří minimálně tak dobře jako na blog.cz! :)

    OdpovědětVymazat