Že tohle naše spojení, se okamžitě promění v osudové souznění a v nekonečné umění

srpna 20, 2016

Ahoj! 
Dnes je to šest let, co jsem si založila blog. Je neuvěřitelné, jak to letí. Přijde mi to jako rok, maximálně dva. 
Nedávno jsem si sedla ke starému blogu a začala ho pročítat. Bylo to vlastně hodně emoční, často jsem se smála, ale u pár článků se mi chtělo brečet. Ačkoliv si to úplně nechci připustit, blog je pro mě jedna z nejdůležitějších věcí. 
Líbí se mi, jak se moje tvorba vyvíjí. Sice si trochu egoisticky myslím, že moje psaní nikdy nebylo vzhledem k mému věku tak špatné (napsat v devíti letech článek na A4, pravopisně správně, s nějakou pointou - to se dá), ale ten posun tam samozřejmě je. 
Poslední rok se moje aktivita hodně zmenšila. Někdo by si mohl myslet, že mě to přestává bavit, ale opak je pravdou. Čím déle bloguju, tím více mě to baví. Jenom toho času ubylo. Přeci jen je fakt, že s blogem jsem začala ve čtvrté třídě, kdy jsem měla školu do dvanácti a až na pár kroužků i volná odpoledne. Ne že bych se nyní škole nějak převratně věnovala, ale když přijdu domů ve čtyři, tak si chci trochu odpočinout, pak zacvičit, čtyřikrát do týdně mám koně, kytaru... a najednou je dvanáct hodin, já si pouštím youtube a kolem druhé usínám. Dalším problémem je to, že jsem už hodně nápadů vyčerpala. Není divu, vždyť jsem za dva roky napsala 600 článků. Proto se teď spíš orientuji na recenze a články ze života, protože se pořád neopakuje to samé. 
Já se nechci neustále opakovat, jak vám děkuju, že tu jste se mnou, že od vás mám krásné komentáře,  že mě takhle podporujete. Jenže ono to jinak nejde a můj vděk je dvakrát tak velký díky tomu, že už je to právě šestým rokem. TAKŽE DĚKUJU! 
Myslím, že se můžete těšit na září, protože konečně budu mít příležitost prokrastinovat, tím pádem na blog bude více času :D. Také jsem na srpen slibovala pár videí, bohužel jsem na většinu z nich potřebovala kameramana a nic nevyšlo. V září už ale budou všichni doma, tak to snad doženu. Protože já fakt nesnáším, když něco slíbím a nesplním to. Takže teď to  bude, jen trošičku opožděně. 
Mějte se krásně a užijte si zbytek léta!

MÁM VÁS RÁDA!


You Might Also Like

3 komentářů

  1. Prvně chci pochválit fotku, moc ti to sluší :-) nelze si nevšimnout božích linek, které se asi nikdy nenaučím kreslit :-D Ach jo.
    A dál? Strašně moc G R A T U L U J U. Tobě, i blogu ^_^ je to dlouhá doba, to teda ano :-). A co se týká času, vystihla jsi to naprosto přesně... už to prostě není jako dřív, kdy jsme byly holčičky, kterým škola/práce končila ve 12h a pak bylo hafo volného času... Člověk je postupem doby prostě někde jinde a má daleko víc věcí na starosti než jen sebe.
    Ale i tak je to krásné, když si najdem na náš milovaný blog čas :-) je to něco, co je naše,... poklad, který je jenom náš a nikdo nám ho nemůže vzít. Něco, co tvoříš tak dlouho... tvoje vizitka... tvé sny, touhy, zážitky, vzpomínky...
    Přeju ti mnoho dalších let s blogem, plno nápadů a velkou fantazii. Na videa se moc těším, i když budou později. Užívej si posledních volných dnů prázdnin, měj se krásně a ještě jednou moc gratuluju <3. A do dalších let mnoho zdaru ♥ Jsem strašně ráda, že můžu být součástí! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelý článok, milujem tvoje články♥

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelý článok, milujem tvoje články♥

    OdpovědětVymazat