Problémy malých lidí

srpna 06, 2016


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ty máš 165cm? Tak já se svýma 169cm jsem si připadala docela vysoká :-D. Teď nevím, no... vtěšinou na všechno dosáhnu a nebo si prostě "poskočím" :D. Ale to, co nenávidím je právě to opírání... většinou jsem ve skupině kamarádek nejvyšší, ale mezi kamarádama bohužel NE. :D Tudíž se stráášně "vtipnému" opírání se o mé rameno nevyhnu -_- zabíjela bych! :D
    Ale jak píšu, většinou jsem mezi kamarádkama a vrstevnicema nejvyšší, takže se směju spíš já jim! :D Ale jen tak v mezích... rozhodně nechci, aby jim to bylo nějak nepříjemné... většinou to ani neřešíme...
    S barovýma židličkama mám odjakživa celkem problém :D. Rozhodně se nepřátelíme, protože mé "vylézání" na ně, je opravdu vtipné -_-... nebo spíš k pláči :D.
    Skvělé video! Pobavilo :D hlavně některé situace znám, i když si připadám celkem vysoká -_- :D

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem se vyjadřovala pod video, ale ve všem plně souhlasím:D

    OdpovědětVymazat