Shrnutí týdne

srpna 21, 2016

Ahoj všem!
Dnes mě napadlo, že bych mohla napsat shrnutí týdne. Původně jsem to neplánovala, ale když se nad tím zamyslím, tak musím říct, že se toho událo docela dost a nerada bych vás o to připravila. 
Jinak moc se omlouvám za případné chyby, ale píšu na tabletu, protože mi jaksi přestal fungovat počítač, tak to snad nedopadne špatně :D

Pondělí
Teď si úplně nejsem jistá, jestli jsem se vám o tom zmiňovala, každopádně letos jsem šla na svoji první brigádu. Jednalo se o dva týdny v archivu. I když jsem z toho měla trochu obavy, všechno proběhlo v naprostém pořádku, vydělala jsem si pár peněz a celkově nabrala pár zkušeností. 
Nicméně v pondělí jsem odstartovala druhý týden. Ráno mě vzal taťka autem, což mě udělalo více než šťastnou (do té doby jsem jezdila o půl hodiny dřív vlakem). Na práci jsem si z předchozího týdne zvykla, takže nebyl problém, dělalo se dokola to samé - přebalovat šanony, přepisovat, přerovnávat... Opravdu si na takovou brigádu nemohu stěžovat. 
Odpoledne jsem strávila hodně aktivně, byla jsem v bazénu, asi tři hodiny cvičila, vyšlo i dobré počasí. 

Úterý
Ráno stereotypní, o tom se ani nemusím rozepisovat. Ale odpoledne jsem vyrazila s E. na koncert The Neighbourhood! Sice nejsem tak velká fanynka jako E., každopádně jsem se také moc těšila. Koncert bych hodnotila průměrně, kapela sama o sobě úžasná, bohužel podmínky (Riegrovy sady) nebyly zrovna nejlepší, ve výhledu bránil strom, zvuk občas blbnul, no nejhorší přišlo ve chvíli, když jsme zjistily, že před námi stojí partička dvoumetrových lidí. Hah, to mě přivádí zpět k videu "Problémy malých lidí". Na pódium se po celou dobu skoro neviděla, ale aspoň jsem měla fajn hudební zážitek. 

Středa
Archiv. Poté jsme s S. vyrazily do Palládka, kde si ona koupila vytouženou masku z Lushe a já vytoužené Bubbletea. Nevím, jestli to taky takhle máte, ale já třeba něco jako BT normálně nepiju, vlastně mi ani tolik nechutná, ale jednou za čtvrt, možná půl roku, na něj dostanu ohromnou chuť. A ta chuť přišla v úterý, kdy jsem ale neměla čas, tak to se zklamáním odložila na další den. Když jsem ho pila, úplně jsem si představovala všechny ty nechutné složky, co do mě jdou (ano, neustále rozebírání BT na youtube udělalo svoje :D), a úplně jsem si to užívala. Teď to zní hrozně divně, ale v té situaci mi přišla ta ironie toho, že piju něco, co je vlastně špatné, že to piju dobrovolně, že piju něco, co pije mnoho lidí každý den a je to pro ně normální, jako kdyby jim bylo úplně jedno, že jim to může uškodit, neuvěřitelně vtipná. Zpětně si říkám, že jsem se na to měla vykašlat a tu stovku ušetřit na něco jiného, no co se dá dělat :D 

Čtvrtek
A další koncert! Tentokrát Vypsané fiXy. Vydaly jsme se na něj se ségrou. Stejně je pěkné, že i když jsme od sebe věkově relativně daleko, tak máme podobný vkus. Ona si přišla zavzpomínat na staré časy, já přišla budovat něco, na co bych vzpomínala. A musím říct, že opravdu je na co vzpomínat. Koncert byl úžasný, stála jsem v první řadě z boku, takže jsem všechno viděla a zároveň se vyhla kotli. Atmosféra boží. Takhle jsem si to dlouho neužila. A i když jsem se domů vracela vyčerpaná, byla jsem zároveň nabita takovým množstvím pozitivní energie, že bych zvládla celý koncert ještě třikrát :) 

Pátek
K mému velikému štěstí jsem se vyvlékla z chalupy, takže jsem zůstala doma sama. Někdo by si možná řekl: Ideální podmínky pro párty.. , ale já byla v tu chvíli tak ráda, že můžu být sama, že jsem na něco takového ani nepomyslela. A díky tomu, že jsem introvert, jsem si to nehorázně užila. Ta volnost. To soukromí. Začínám si pomalu myslet, že v budoucnu nechci žádného manžela ani děti, že by mě to rušilo :D. 

Sobota
V sobotu nachvilku přijela ségra, aby se opálila a trochu si užila bazénu. Nebyla tu moc dlouho, a i když to nezní pěkně, jsem za to trošku ráda, protože jsem opravdu plánovala strávit víkend v totální izolaci. No večer jsem se jí už dočkala, uklízela jsem a dívala se na staré pohádky na DVD. Navíc se mi povedlo něco nemožného - rozmotat deset řetízků, které už jsem plánovala vyhodit, protože se jejich oddělení zdálo jako nadlidský úkol. Ale mně se to po hodině a něco opravdu povedlo. Akorát to vystačilo na jednu pohádku :D 

Neděle
Z chalupy se vrátili dřív, než jsem předpokládala, takže jsem si sama užila jen dopoledne (díky bohu jsem vstala v osm, nevím, jaká síla to dokázala, každopádně děkuju :D). Většinu dne jsem ale strávila opravováním noťasu, který jsem stejně neopravila, tak ho po dovče půjdeme reklamovat. Což mě fakt se*e, protože je nový a měl by fungovat správně. Fakt nesnáším takové ty chyby, jejichž příčinu neznám. Když někdo noťas poleje, nebo mu třeba spadne ze stolu, tak je logické, že to není úplně v pohodě, ale já s ním jednám jako s nejlepším kámošem :D 

No nic, teď si jdu zabalit a zítra hurá na dovču. Letos nejedeme v plném počtu, ale aspoň brácha bude doma a postará se o zvířata :) Mějte se krásně, ahoj! 

Přidala bych fotky, ale na tabletu je to lehce komplikované, tak vám jen doporučuji mrknout na můj instagram @nanynaaa, kde jsou fotky z obou koncertů :) 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Páni, brigáda v archivu, to muselo být super, skvělá zkušenost, docela závidím :)
    The Neighbourhood neposlouchám, ovšem koncert Vypsané Fixy, to musela být vážně paráda, navíc takhle se ségrou, to moc dobře znám, mám starší sestřenice a vždycky je hrozně fajn, když si najdeme něco, co se líbí nám oběma bez ohledu na věk :)
    Aah, mám to podobně! :D Bubble Tea piju jednou, dvakrát do roka, je mi hrozně líto utrácet za pití takové peníze :D Ovšem, když jsem třeba takhle někde s rodiči, tak na to dostanu chuť a občas, občas mi to oni i koupí :D i když je pravda, že poslední dobou mě na to vážně přešla chuť, po tom, co se to řeší na YouTube :D ale tak hlavně, že sis to užila :D :)
    Být celý víkend sama doma, tak to bych také ocenila :) já jsem introvert a zároveň i extrovert, takže občas potřebuju být sama a mám ráda svůj klid. V poslední době převládá spíše to, že jsem radši sama. :D :)
    Tak to věřím, že když je noťas nový a nefunguje tak, jak má, tak to naštve. Přesně to se mi stalo na konci prázdnin s úplně novým telefonem, teď už by měl každou chvíli přijít z opravny tak na to zoufale čekám jako na spásu :D :D
    Užij si dovolenou, krásný článek Nany :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda za článek a přeju brzké "uzdravení" (opravení) PCčka (noťasu). Já bych asi zbláznila :D. Bez PC prostě nedám ani ránu... nevyrovná se mu tablet ani mobil -_- :D.
    Ohledně brigády jsi se zmiňovala :-), vím, že jsi měla být v archivu a určitě je to skvělá zkušenost a hlavně co tak čtu celkem i pohodová práce :-) na první brigádu je to jako dělané :-)... takže pokud tam ještě jsi, tak hodně štěstí i do dalších dnů! :-)
    The Neighbourhood moc neznám, jen tak lehce, ale dovedu si představit dle videa "Problémy malých lidí" jak to probíhalo! :D :-)
    BT taky často nepiju... ale je toho teď plný YouTube... a čím víc se to propírá, tím víc na to mám chuť :D -_-. Ale je pravda, že ta cena za to je tak vysoká, že si to vždycky spíš rozmyslím... a jestli si dám BT 2x - 3x za rok? :D Já myslím, že když to neliješ každý den, tak ti to nic nemůže udělat... to bychom pak nemohli vůbec nic -_- :D.
    Vypsaná fixa je mi bližší, ale na jejich koncertě jsem ještě neměla tu čest být, takže lehce závist :-P.
    Domácí pohodu když jsem doma sama, to znám a miluju to nejvíc. Sice mi je občas už pak smutno, ale nic se tomu nevyrovná... jsem v tomhle ohledu prostě spíš samotář a introvert...
    Doufám, že budeš mít noťas co nejdřív v pořádku -_-
    Užij si dovču. Mějte se krásně a v pořádku se nám vrať :-P

    OdpovědětVymazat