RECENZE: Péče o pleť - Clinique

ledna 07, 2017

Ahoj, dnes jsem si pro vás připravila recenzi na pečující kosmetiku od Clinique. Konkrétně se jedná o trio, které by mělo pomáhat na problematickou pleť. Po čtyřech měsících, kdy jsem měla dost prostoru pro zkoušení, tu mám shrnutí a porovnání s ostatními produkty. 


Toto trio se skládá z čisticího gelu, vodičky a krému. Jedná se denní péči, jak na ráno, tak večer. Toto balení stojí kolem 400Kč, letos na Vánoce jsem dostala variantu s větším krémem, které vyjde na 1000Kč (oboje je kupované v Německu, přepočítáno z eur, v ČR je jistě také k sehnání, jen nevím, za jakou cenu). 

GEL
Prvním krokem by se pleť měla vyčistit. Ať už po spánku, kdy se kůže obměňuje, nebo přes den, kdy na naši pleť působí smog, prach a jiné věci ze vzduchu. Samozřejmě je možné obličej umýt pomocí rukou, avšak já používám kartáček Clarisonic (recenze brzy :)). Přibližně 2 minuty s ním postupně jezdím po obličeji, takže nejen, že pleť detailně vyčistí, zároveň ji promasíruje a prokrví. 


VODA
Dále pokračuji nanesením čisticí vodičky na problematická místa - konrétně akné a černé tečky. Lehce pálí, ale rozhodně to není nic hrozného. Nechávám ji kolem 2 minut působit, většinou si mezitím vyčistím zuby, abych zabila čas :). 


KRÉM 
A na závěr se natřu. Krém má zajímavou konzistenci, vsáknutí trvá docela dlouho, ale poté je pleť krásně hydratovaná po zbytek dne, nikde se nestahuje. Pleť také po předchozích procesech zklidní a po chvilce je přímo ideální k nanesení makeupu. 


Během 4 měsíců jsem mohla pozorovat změny a nestačila jsem se divit. Pleť byla hebká, vyživená, akné se zmenšilo. Bylo také hodně znát, když jsem proces párkrát vynechala, například na lyžáku jsem ho vůbec nedělala a po návratu jsem zjistila, že se pleť zhoršila. 

Narozdíl od ostatních produktů mi tohle trio vyhovuje hlavní díky tomu, že je děláno takto kompletně, takže spolu produktu "spolupracují" a co jeden nevychytá, zvládne ten druhý (například čisticí vodička pleť trochu vysuší, tak ji poté krém dodá hydrataci). 

Když bych ale měla zaměřit na jednotlivé produkty, tak na gel mám neurčitý názor, protože jsem zatím měla možnost vyzkoušet jen dva, a ten předchozí také nebyl vůbec špatný. Rozhodně mi ale vyhovuje. 
Co se týče vodičky, s tou jsem nesmírně spokojená. Díky ní se mi akné hodně zaléčilo, jak povrchové, tak i starší hlubší. 
S krémem jsem snad nejspokojenější. Dříve jsem to moc nevychytávala, nepoužívala krémy vhodné pro můj typ pleti a bylo to znát. Tenhle mi dodá hydrataci a zároveň ji moc nezmastí, což je přesně to, co potřebuju. Také ho stačí malé množství, vydrží mi tedy několikanásobně déle, než jiné krémy. 



Celkově bych tohle trio stoprocentně všem s problematickou pletí doporučila. Vím, že hodně lidí už spoléhá jen na věci od doktorů a ničemu z klasických obchodů nedůvěřuje, ale já se přesvědčila, že se tam vhodné produkty dají najít :) 

Máte s tímto triem zkušenost? 
Jaký máte typ pleti?
Jaké produkty používáte?

Mějte se krásně, ahoj! 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Téda. Já teď hledám něco, co by mi mou pleť uzdravilo, takže se chytám každého stébla :-) tahle recenzce mi hodně pomohla, protože po produktech od značky Clinique pokukuju už dlouho... investuju klidně už cokoliv, jen abych našla něco, co mé pleti dokáže opravdu pomoct a dodá ji tu správnou péči... takže musím se podívat jaká dostupnost je těchto výrobků u nás :/
    Rozhodně bych to ráda vyzkoušela... myslím si, že tím nic neskazím, protože to co mám momentálně na pleti je hrůza :D a horší to už snad být nemůže... je pravda, že mi to v poslední době dost dělá i stres, toho jsem si vědoma a moje strava je v poslední době taky děsná... ale chci s tím zatočit a důležitou součástí bude i dobrá péče o pleť... :-) takže děkuji za tip a určitě prozkoumám cenovou a celkovou dostupnost této značky v ČR... protože do Německa se teď v blízké době bohužel nechystám :D :/ takže to se u mě vylučuje, že bych to mohla sehnat tam :/ (ale teď mě napadá, že bych mohla poprosit kamaráda, který tam jezdí pracovat na turnusy! :D - haha, že by?)
    Skvělý článek ! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Značku clinique znám, slyšela jsem o ni spoustu kladné recenze, takže Ti tu recenzi určitě věřím. Já teď mám docela dost akné a jsem z toho na nervy, jinak mám úžasnou pleť, takže něco podobného by se mi hodilo:-).

    Moc pěkně sepsaná recenze:-)!.

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych chtěla zkusit jen tu vodu, vypadá skvěle :-) od značky jsem ještě nikdy nic neměla.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat