Videoodpověď 28

července 10, 2016


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tak to se těším, co přijde za nová videa, :-) docela jsem zvědavá! Ale doufám, že se "kecačky" vrátí a nezanevřeš na ně! :D
    Ještě jsem ti chtěla pochválit košili, je boží... černá a bílá je ta nejlepší kombinace! ^_^
    Můj člověk! Taky nemusím výletit po celé ČR,... nebo EU,... stačí mi být doma, v pohodě, v klidu... :-)
    Jsem ráda, že nad anglickou tvorbou neuvažuješ... čeština je super a pokud jsem Češka, tak proč točit v cizím jazyce... moc mě to neuchvacuje :D.
    Taky si cením tvé upřímnosti... je to super, v dnešním světě moc upřímnosti není. Česká YouTube komunita mi nesedí... hlavně proto, že český národ opravdu rád lže a člověk pomalu neví čemu věřit a nebo ne.
    Já bych na YouTube nemohla být, protože nemám žádné kloudné nápady :D... chtěla jsem něco hodit "do placu" ale opravdu mě momentálně absolutně nic nenapadá... tak se nezlob :'( video skvělé! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, tak to už se na videa teď o prázdninách moc těším! :)
    Je fajn, že se snažíš prosadit jinak, než vnucováním se komentáři u videí slavnějších YouTuberů, to se mi moc líbí :) Zachyho tvorbu mám taky ráda, i když ho příliš nesleduju :)
    Taky jsem ráda, že nemám tak akční život jako lidé, co točí daily vlogy :) já musím být o prázdninách akční a zároveň musím být dostatek času doma, jinak jsem nespokojená :D videa v angličtině, mám na to stejný názor, jako ty :)
    Jé, to máme podobně, Facebook už mám vlastně jen kvůli messengeru, je to nejlepší komunikace, jinak ho příliš nemusím, ale existuje mnoho jiných, přes které se dá komunikovat :)
    Beauty články taky nejsou moje parketa, příliš se nemaluju, stačí mi řasenka, BB Cream a vystačím si.
    Českou YouTube scénu už příliš nesleduju, nelíbí se mi, jak je většina YouTuberů povrchních. Jsou schopni vychválit cokoliv, pokud za to dostanou peníze. Samozřejmě nemluvím na všechny, ale většiny se to týká. Nevím. Moc to nemusím. Mě už videa většiny YouTuberů, které mě dřív bavily, přestala bavit sledovat.
    Skvělé video, Nany :)








    OdpovědětVymazat