Photos 0.2

července 08, 2016

Ahoj, dnes pro vás mám další foto-článek. Poslední dobou totiž fotím neustále, nevím, co mě to chytlo za náladu, každopádně mě to hrozně baví. I když teda jde hodně o edit, na něm se vždycky vyřádím - a jak jsem psala u předchozího článku, i tady můžete očekávat pár extrémů, protože prostě někdy zajdu dál, než je třeba :)






You Might Also Like

4 komentářů

  1. Mně se fotky líbí moc, takže klidně foť dál! Ta druhá fotka mě asi nejvíc okouzlila... ale ani černobílé fotky nejsou špatné, ty mám také moc ráda, protože mají to své kouzlo ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě ve focení pokračuj, protože to stojí za to! Fotočlánky mám ráda. Krásný fotky, líbí se mi všechny, mají takový ten správný letní nádech, nejvíce se mi líbí ta druhá, ta je vážně kouzelná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Juuu, tak to jsou kouzelné fotečky. Zbožňuji takové květinky :)
    Ale snad ta třetí a první jsou nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat