Das Zeugnis

července 02, 2016

Konečně je konec školy. Když už jsme u té němčiny, tak Gott sei Dank… Fakt už mě to nebavilo a na prázdniny jsem se těšila jako malá. Omlouvám se, že to poslední dny bylo na blogu takové nijaké, myslela jsem si, že po pololetkách budu mít hodně času, paradoxně jsem ho měla ještě méně a na počítač jsem se dostala víceméně v nočních hodinách, kdy jsem jen v klidu usínala u youtube. Teď už ale začíná opravdová pohodička, takže se těšte na články 2x-3x týdně a na videa 2x týdně. A abych vám tak nějak představila svůj program, mám tu shrnutí týdne. Ostatně, jako vždy :) 

Pondělí
V pondělí jsme měli větší třídní výlet. Nejdřív jsme se podívali do Terezína, kde to sice bylo zajímavé, ale upřímně, viděla jsem horší věci. A vzhledem k tomu, že se nejednalo o vyhlazovací tábor a nebylo zde tolik obětí, tak mě to tolik nebralo. Každopádně ta atmosféra tam určitě nechyběla. Poté jsme zajeli do Litoměřic, kde jsme jen měli rozchod, takže jsme si sedli a dali něco k pití, klasika. A na závěr výšlap na Milešovku. Nechtělo se nikomu, ale nakonec to bylo fakt užité. Nebudu to popisovat dopodrobna, ale zažila jsem tam něco, co budu mít v paměti ještě hodně dlouho :) 



Úterý 
Uklízecí den. Ve škole jsme nosili kytky. Byla to celkem legrace a navíc jsem si zvedla ego - aneb když vidíte dva kluky, jak táhnou kytku, kterou jste vzali vy sami raz dva. Nejvtipnější bylo, jak tam septimáni nosili malé kaktusy a já ty velké ibišky, no neva, já jsem do toho šla dobrovolně, ráda bych už konečně smazala představu, že všechny ženy jsou slabé a potřebují neustále sílu mužů. Někdy to tak samozřejmě je, ale nemělo by se s tím automaticky počítat. Odpoledne jsem jela na koně, poslední před prázdninami. Měla jsem Lupínka, který měl velmi veselou náladu, takže celkem zlobil, neustále měl chuť běhat, sem tam si vyhodil, takže jsem měla plné ruce práce, ale to k tomu patří, aspoň jsem zase měla po nějaké době hodinu, kde bylo nějaké větší vzrůšo. Pak jsem jela za ségrou a přespala u ní. Bylo to fajn, daly jsme si čínu, mrkly se na film, ideální večer, ne? 



Středa 
Ve středu jsme šli někam na Kampu, mě takové exkurze opravdu neberou, takže jsem se ulila. I když kvůli užitečné věci - dojela jsem pro nějaký držák na zahradní světlo a stihla si koupit džíny, protože se mi staré roztrhly. Jelikož jsem toho moc nenaspala, nebo jsem spíš potřebovala trochu víc, tak jsem přišla domů a znova usnula. Zdál se mi jeden z nejšílenějších snů, opravdu to nechápu, když usnu odpoledne, tak se mi většinou nic nezdá, no tentokrát jo. Večer jsme jely s B. do letního kina na Lovce hlav. Fakt jsem si to užila, byli tam fajn lidi a celkově ta atmoška stála za to. Jen jsem se opět vracela pozdě, takže spánku se mi moc nedostalo, ale stálo to za to. 



Čtvrtek 
Ráno do školy pro výzo a konec. Jupí. Stavili jsme se na Čerňáku u Hájka, kde dávali dva kopečky za jakýkoliv výzo, taková každoroční klasika. Potom se pár lidí ze třídy rozhodlo, že to někde odpo oslavíme, tak jsme se vydali ke mně, protože po našem bazénu toužili všichni :D. Myslím, že jsme si to pořádně užili a skvěle zakončili kvartu - po prázkách na vyšší stupeň, to zas bude legrace. 



Pátek 
Dnes jsem měla celkem honičku. Člověk by si už myslel, že se vyspí, jenže já jsem měla udělat tolik věcí, že mě vzbudil táta v sedm, když jel do práce. V rekordním čase jsem si uklidila pokoj, jela na Čerňák, kde jsem dokoupila pár nutností, dojela zpátky a sbalila si.. no a teď mířím k babičce a dědovi, kde pár dní budeme a pak už směr Deutschland. Těším se - aktuálně teda na to, až se vyspím, ale samozřejmě i na ostatní věci. 

 Jak jste se měli vy? :) Co plánujete na prázdniny?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Taky jsem si myslela, že až dopíšu všechny písemky, budu psát na blog jak divá, ale nakonec jsem ten čas raději strávila se svými spolužáky, trávili jsme spolu poslední chvíle. Taky mám teď v plánu hodně článků, na ty tvé se moc těším! :)
    V Terezíně jsem nebyla, i když jsem měla tu možnost jet, vzhledem k tomu, že jsem byla v Osvětimi, stačilo mi to tam. :) Ale věřím, že to tam určitě muselo mít svoji atmosféru.
    Tak to musí být dobré padavky, ti vaši kluci :D věřím, že sis to ego opravdu zvednout musela. Jé, takový večer bych teď brala všemi deseti, muselo to být moc fajn. :)
    Nové džíny bych taky potřebovala :D
    Tak to muselo být fajn zakončení školního roku, my jsme ho se třídou zakončili u spolužáka doma, a vzhledem k tomu, že to byla rozlučka s devítkou, bylo to docela divoké. :D :)
    Aa, Německo ti závidím! :)
    Krásný článek, užívej si prázdniny, co to jenom jde :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že tu vidím zase článek :-) Užívej si prázdnin a když nebudeš mít na blog čas, svět se nezboří! :-) My tu na tebe stejně počkáme :P
    Já bych se chtěla do Terezína podívat... nebyla jsem ještě ani v Osvětimi... téma války sice není pro mě zas tak moc oblíbené a zajímavé, ale docela by mě takový výlet tam lákal...
    Taky mi vadí předsudek, že žena nezvládne unést žádnou těžkou věc... většinu těžkých věcí zvládnu líp než kdejaký chlap... :D! Ženy si prostě dokážou vystačit i samy... :-) (o b č a s).
    Ach jo, já chci taky zmrzku za výzo! :D To už mám bohužel za sebou... kde jsou ty časy :-(
    Užij si prázdniny, užij si léto! :) Měj se krásně! Pořádně zrelaxuj, odpočiň si a hlavně přeju spoustu nových zážitků <3


    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že jsi měla tak málo času, že se ani nedivím, že si nestíhala :/

    Ale i tak doufám, že brzy budou články a videa, chybí mi<3

    OdpovědětVymazat