RECENZE: No-Color Powder RCMA

srpna 26, 2017


Ahoj všem
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na transparentní pudr od RCMA. Narazila jsem na něj s mamkou u videa GetTheLouk, kde jsme se po velmi kladné recenzi rozhodly pro objednání jednoho s tím, že si ho napůl rozdělíme... no nakonec jsme musely přiobjednat další dva.

Cena: 14.50 € (přibližně 380 Kč) 
Dostupnost: Bohužel v ČR není k dostání, já osobně ho objednávala z TÉTO stránky, objednání bylo bezproblémové a pudr rychle dorazil, byla jsem velmi spokojená a rozhodně se z této stránky nemusíte bát něco objednat. 
Gramáž: 3 oz. (přibližně 85 g)


Začala bych u balení, které jistě hodně lidí odradí. Co si budem, kompaktní pudr je kompaktní pudr, a tohle není zrovna věc, kterou s klidným srdcem házíte do kabelky nebo berete na cesty. Na druhou stranu je balení lehké a víčko drží jako přibité, dokud sami nechcete. Já osobně mu po menším zátěžovém testu (v překladu: párkrát mi spadnul na zem) důvěřuji. 

I co se týče aplikace, není to nic složitého. Nejlepší je nasypat si ho do malé mističky. V ní štětec jen vykoupete, oprášíte přebytek a bez problémů nanesete na pleť. Pudr nemá tendeci létat všude kolem. Samozřejmě je možná i varianta, že štětec dáte přímo na dírky a pudr nakloníte. Pudr netvoří krusty, na pleť ho také přenesete bez opadávání. Přesto je mi sympatičtější první varianta, protože mi přijde, že se ušetří mnohem víc produktu. 

Velmi kladnou stránkou na tomto balení je množství. Osmdesáti pěti gramový pudr se jen tak nevidí. I po měsíčním užívání dvou lidí vypadá jako nový, skoro nic neubylo. Pokud si ho nebudete dávat pětkrát denně tunu, vydrží vám hodně dlouho. V závěru se tedy vyplatí mnohem víc, než jiné pudry, které jsou sice o pár korun levnější, ale vypotřebujete je mnohem rychleji. 

1. pudr když ho nasypu na ruku                                          2. pudr po lehkém rozmazání                                 3. pudr po důkladném rozmazání

Samotný pudr funguje naprosto dokonale. Pleť zmatní, ale zároveň na ní nenechá ani lehkou bílou stopu. Je opravdu transparentní. Já tohle neuvěřitelně oceňuji, protože se mi v průběhu roku pleť hodně mění, navíc mívám problém s tím, že nemůžu najít pudr ve stejném odstínu, jako mám korektor nebo makeup, takže i když mi samotný pudr vyhovuje, barva neodpovídá. 

Také jsem nemohla uvěřit, že tolik prodloužil výdrž makeupu. S mým typem pleti jsem zvyklá, že ať jde o jakýkoliv produkt, je do pěti hodin pryč. Ve většině případů se nedočká ani tří. Tenhle pudr ale zvládne makeup nějakým zázračným způsobem uzamknout a přísahám, deset hodin se nehnul - a to v letních měsících. A po celou dobu obličej vypadal matně, byl sametový na dotek. Jednoduše řečeno, byla jsem z výsledného efektu absolutně unešená. 

K této recenzi mohu přidat i názor mamky, které sice produkty na pleti drží dobře, ale přeci jenom už má pleť starší než já a potřebuje úplně jiné produkty. Pudr jí ale neuvěřitelně sednul, prý v životě lepší neměla a s výsledkem je moc spokojená. V tom případě obal na pudru nelže, je pro všechny typy pleti. 

Výhody
+ výdrž
+ transparentnost
+ výsledkem je sametová pleť
+ matnost
+ cena

Nevýhody
- dostupnost

Osobně nevím, jestli bych balení zařadila mezi výhody nebo nevýhody. Na způsob aplikace jsem si velmi rychle zvykla, vyhovuje mi a samotné balení funguje dobře i na přenášení. Pořád to není praktické jako kompaktní pudr, ale žádné problémy jsem neměla. To už záleží na vás, ale myslím, že si zvykne úplně každý. 

Abych to shrnula - jsem šťastná, že jsem narazila na tento produkt narazila. To, co na pleti dělá, mi přijde jako zázrak. Jsem s ním spokojená, je to nejlepší pudr, jaký jsem zatím vyzkoušela. Doufám, že se víc lidí přenese přes objednávku ze zahraničí a balení, samotný pudr stojí za to. Proto dávám poprvé v recenzi toto hodnocení:

11/11 bodů
(aneb věc, u které si myslím, že lepší už nenajdu)


Máte někdo s tímto pudrem zkušenost?
Máte v plánu si ho pořídit? - rozhodně neváhejte :)
Jaký je váš nejoblíbenější a nejméně oblíbený pudr?

Mějte se krásně, ahoj!

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Téda - tak tohle je pro mě úplná novinka. Vůbec jsem o tomto pudru nevěděla, i když Get The Louk docela sleduju... asi mi to muselo uniknout. Ráda zkouším nové věci :-) Musím říct, že skrz tvoji recenzi na mě pudr udělal dojem.
    Až na to balení no, to je takové opravdu lehce nepraktické... nicméně asi se stejně nechám zlanařit, protože se mi líbí i výsledný efekt. Samozřejmě, na každé pleti ten produkt bude reagovat jinak, ale také mám občas dost velký problém s výdrží produktů... proto bych ho chtěla vyzkoušet :-) i když budou trochu "oplétačky" s dopravou... Ale moc děkuju za tip... Dříve jsem používala pudr Prime&Fine od Catrice, ale ten už mi přestal vyhovovat... Teď jsem spokojená s transparentním pudrem od NYXu, nicméně tento pudr mě opravdu zaujal :-)

    OdpovědětVymazat