Děti na youtube?

června 18, 2016

Ahoj, dnes pro vás mám video, které bylo vlastně úplně náhodně natočené. Včera kluci z MadBros vydali něco, co mě donutilo, abych se nad tímto tématem také trochu zamyslela, ohlédla se zpět za svými youtube začátky a prostě se k tomu také vyjádřila. Rozhodně mi vaše názory napište do komentářů :)


Video MadBros: https://www.youtube.com/watch?v=5sbmxJ7fBoo

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Video od MadBros(áků) jsem neviděla, ale podívám se na něj :-), docela by mě zajímalo, jak to rozebírali :-) Tvoje video se mi líbí, hlavně je fajn se k tomuto tématu vyjadřovat, protože je to aktuální... a bohužel čím dál tím víc "rozlezlé" :-)
    Já jsem YouTubery poprvé objevila tak v 17? :D Možná i v 18... ani nevím... zkrátka vůbec jsem neměla ani páru, že jsou lidi, kteří točí videa na YouTube a vůbec mi to nevadilo... YouTube jsem brala jen jako hudbu, občas nějaký seriál, film, ale jinak jsem to neřešila... blogu jsem se věnovala už dávno, ale YouTubery jsem začala objevovat a následně i sledovat tak v 18 :-) :D Docela rarita asi :D.
    Prvně to byl Aik, pak Lou, Shopaholic Nicol... :-) a tím to začalo -_- :D.
    Já jsem se žádné "podpisovky" nikdy neúčastnila, ani mě to nelákalo/neláká... tak nějak to nepotřebuju, ale možná je to tím, že jsem starší a dnešní děti jsou strašně ovlivnitelné a "zblázněné" do celého YouTube... někdy je to až děsivé... viz. všechny ty akce, Utubering... Souhlasím s tím, že by to mělo mít koncept třeba jako v "divadle"... protože to davové šílenství, platonické lásky k YouTuberům, fanatické sběry podpisů a fotek... to mi připadá už totálně přitažené za vlasy a vůbec se mi to nelíbí. Malé děcka, které se chtějí přiblížit svým "idolům" a natáčejí naprosté kraviny na YouTube... když to někdy vidím, chce se mi z toho fakt brečet...
    A některé ty komentáře, které čtu. No, asi to nijak nezměníme, doba je už taková :-) jen je to smutné... místo času stráveného venku, sedí všichni u PC jak cvičené opice a uniká jim reálný život... zvlášť je mi líto těch dětí, které ty své nejlepší roky mládí a dětství tímto způsobem promrhají :-)
    Moc hezké video Nany! A hlavně rozumný názor!

    OdpovědětVymazat