RECENZE: Lid Lingerie shadow palette NYX

srpna 17, 2017


Ahoj všem,
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na relativně novou paletku od NYXu. Ačkoliv jsem si s kupováním kosmetiky, zvlášť stínů, dala stopku, této paletce jsem nemohla odolat. Jakmile jsem zhlédla recenzi u GetTheLouk, začala jsem po ní pátrat. 

Cena: 240,- Kč
Kde koupit: Já osobně ji mám z německého DMka, ale jsem si jistá, že ji v ČR naleznete v některém z obchodů NYXu. Na eshopu bohužel není aktuálně dostupná, určitě ale brzy doplní zásoby :) 
Doplňky: V paletce nenaleznete žádné štětečky ani houbičky, za což jsem upřímně ráda, protože je místo na stíny plně využito.
Gramáž: Jednotlivé stíny váží 1.37 gramu


Paletka obsahuje šest matných stínů, ideálních na každodenní líčení. Anebo je vhodná pro lidi, co mají rádi výrazné barevné a třpytivé líčení, které potřebují ztratit. 
Balení je skvělé, bytelné, víčko mi přijde zbytečně moc vysoké, ale to je opravdu detail. Stíny jsou velké, dobře se do nich dostává i s větším štětcem, pokud byste chtěli některou z barev využít jako tvářenku nebo na konturování. 

Složení barev je perfektní. V paletce najdeme jeden velmi světlý a nenápadný tělový stín, který je skvělý do přední části víčka i pod obočí. Vedle něho sídlí jeden z nejkrásnějších stínů, jaký jsem kdy viděla, studená fialová s nádechem šedé (fotka lehce zkresluje, obávám se, že tato barva na kameru prostě nejde zachytit). Vpravo nahoře nalezneme také velice unikátní, oranžovohnědý stín, který se hodí do každého podzimního líčení. Dole mezi dvěma hnědými kraluje jemná růžová, která se hodí přes celé víčko. Každá barva je jedinečná, hnědé si jsou sice trochu podobnější, ale liší se podtónem, takže když je dáte na víčko vedle sebe, dokážete rozpoznat, který je který. 


Samotné stíny jsou absolutně úžasné. Pigmentace je lehčí, ale jdou dobře navrstvit, pracuje se s nimi dobře a vytvoříte přesně to, co potřebujete. S touto paletkou docílíte přirozeného i velmi výrazného looku. Jsou máslové, dobře se nabírají na štětec a na oko poté velmi dobře přilnou. V paletce trochu práší, ale po nanesení na víčko vůbec neopadávají a vydrží v této pozici s primerem celý den, od rána do večera. A ačkoliv se cenově pohybuje jako drogerkové stíny, kvalitou se může rovnat i několikanásobně dražším kolegyním v parfumérkách. 


Výhody
+ pigmentace
+ výdrž
+ struktura
+ barevné složení paletky
+ balení
+ množství

Nevýhody
- dostupnost

Když bych to měla shrnout, jsem z této paletky opravdu nadšená, kvalita mě mile překvapila. Těším se, až s ní budu vymýšlet různé přirozené looky, také jsem vděčná za dobré stíny na blending. Možná bych s ní mohla udělat i tutoriál, protože si myslím, že je ideální na líčení do školy, co vy na to? 

10/11 bodů
ano, jedenáctku si nechávám na to nejlepší... snad to někdy přijde :)


Vyzkoušeli jste tuto paletku, případně máte v plánu ji koupit?
Máte rádi produkty od NYXu?
Jaká je vaše nejoblíbenější paletka?

Mějte se krásně, ahoj!

You Might Also Like

8 komentářů

  1. tak tá ma teda nádherné farby! presne podľa môjho gusta! :).
    od Nyxu som ešte nič neskúšala... moja najobľúbenejšia paletka je od Make Up Revolution, ktorá mne, človeku, ktorý nepoužíva líčenie veľmi často, úplne stačí! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty barvy jsou strašně krásně pigmentované, ale škoda, že to není moje gusto:-(. Jen ta fialková se mi docela líbí.

    - Krásně napsaná recenze, hrozně moc si se zlepšila! :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka je nádherná, už nějakou dobu po ní pokukuji na internetu, protože do Prahy do NYXu se nedostávám, ale jak píšeš není dostupná. Uvidím jestli na ní někdy narazím, ale asi bych si taky měla dát stopku s kupováním stínů. Mám jich plný šuplík. A mezi mé oblíbené paletky patří ty čokoládové od Makeup Revolution.

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Musím uznat, že vypadá opravdu úžasně! Já jsem teda neměla možnost se s ni ještě setkat, ale určitě se po ni poohlédnu, líbí se i že ta pigmentace vypadá dobře, když se navrství :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle paletku si přeji k vánocům, je krásně pigmentovaná a zároveň má krásné balení. Jen je špatná ta dostupnost... Náš blog: https://svetocimablondynyazrzky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Abych pravdu řekla, stíny teď moc nevyužívám... vystačím si jen s řasenkou, občas tužkou a jdu. Dřív jsem stíny používala, ale pomalu jsem od toho v posledním roce... možná už dvou upustila :-)
    Asi jo, vrátím se k tomu, ale momentálně mi to vyhovuje tak, jak to je.
    Paletku jsem viděla už snad všude :D a musím uznat, že je nádherná :-) Výrobky od NYXu jsem si oblíbila.
    Jejich transparentní HD pudr, make-up, fixační sprej, nové Duo Chromatic Illuminating rozjasňovače, podkladové báze... prostě L Á S K A ♥ NYXu jsem fakt podlehla :D za těchto pár měsíců...
    Jen ty stíny pokulhávají... ale to není jen u NYXu. Paletka je krásná, líbí se mi složení barev, všechny k sobě moc hezky jdou a takové odstíny pro každodenní líčení jsou super volba. Rozhodně to je paletka využitelná jak na den, tak i na noc.
    Super recenze!

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem si tuto paletku chtěla pořídit, když jsem objednávala z jejich eshopu, ale jak píšeš, byla bohužel vyprodaná :(

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat